Fredag natt 00:44

God natt eller vad man säger nej så kan man inte säga men hej iallafall.

Min kväll blev inte som förväntat men vet faktiskt inte vad jag hade förväntat mig kanske lite fest och så här men nej det blev en mysig kväll med Johanna istället. Vid åtta tiden kom snyggingen hem till mig och vi visste inte riktigt vad vi skulle hitta på för skojigt så jag kom med förslaget om en liten fika i stan så det fick det bli på bagatelle.
Där jobbade en dö snygg kille nej nu överdriver jag men han var snygg så det var ju trevligt haha.

Jag och Johanna längtar nog mest av alla i hela världen tills vi fyller 18, det går inte en enda gång när vi umgås utan att någon av oss fäller kommentaren "åh gud vad jag längtar till jag fyller 18" eller " fan vad jag är avundsjuk på alla som är 18" eller "varför föddes vi så sent på året?" Det är synd om oss som ni kanske förstår, givetvis är det synd om alla andra som också fyller år sent på året. Men jag och Johanna har för tusan redan planerat vart vi ska ut när hon fyller 18 och inte är det i helsingborg inte nej för denna jävla staden har inget stort utbud av uteställen. De har den kanske men inga roliga, men nu är det endast 6 månader kvar det går snabbt det är bara så där 180 dagar men tänker man positivt borde det gå snabbt.

Men nu ska jag faktiskt gå och sova i morgon ska jag simma med pappsen sen på kvällen blir det förhoppningsvis inflyttningsfest ;D Så godnatt allihopa sov gott,pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0