Fortfarande söndag.

Humöret är fortfarande inte på topp men lite bättre är det, har ju ätit fett god mat grillspett, potatiskroketter, sallad och bearneise sås. Det var så gott! 

Annars vad har jag gjort idag, inte för mycket faktiskt. Har iallafall läst igenom det jag ska redovisa ca 2-3 gånger så nu sitter det, nej inte riktigt får göra det sen för ska snart sätta på en film tillsammans med min familj och fortsätta att kränga. I morgon börjar mitt nya liv vilket innebär att jag ska gå ner x antal kilo, röra på mig mer, äta nyttigt osv. Tänkte börja på GI i morgon men blir lite svårt nu när jag ska åka i väg på torsdag men det fixar nog sig.

I morgon är det skola igen och det tar emot men får faktiskt stå ut eftersom det bara är skola i morgon sen är jag ledig resten av veckan, skönt! Slutar dessutom redan 13:15 i morgon.

Saknar Louise som fan redan herregud hur ska jag stå ut?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0