Finally friday.

Min morgon började med ett besök hos frisören eller ja hos Jennie på frisyrmarkarna. Efter två timmar var mitt hår klart och då var det blondt. Det ser inte ut som jag bara har slingat det utan som att jag har färgat det. Men jag blev nöjd kanske lite för ljust för mina mörka ögonbryn men jag får vänja mig. Jag har ju faktiskt varit ljushårig en gång i tiden. Efter mitt frisörbesök var jag inte särsklit sugen på att bege mig till min praktik så jag sket i det, köpte mig ett nytt linne och en baugette sen gick jag till mammas jobb och pratade med henne och Jessica.

Vid två kom pappa och hämtade mig och mamma och vi körde och handlade mat och sådant tråkigt. Men sen kom det roliga trodde jag väla. Men det var inte kul alls hittade inget iheller bara en massa människor och dålig luft. Så vi åkte till Familla för min pappa skulle köpa några skor. Där var det inte så livat nästan inga människor alls som vanligt då. Hittade inget här heller men vid denna tiden var min energi slut så jag ville bara hem och äta och slänga mig i soffan. Så vi åkte hem och kom hem till ett dukat bord med tacos, min bror hade lagat mat. I bland kan även han också vara snäll.

Ikväll blev det en lugn kväll har tittat på talang 2008 och Berg flyttar in, nu kallar sängen hörs i morgon och förhoppningsvis blir det bättre bloggning då.

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Joakim Forsberg

Vad sägs som en blogg där humor blandas med nöje, musik, sport, nyheter och en smutta allvar?

Tycker du det låter intressant så bör du såsom många andra kika in hos min blogg du med :)

Ha en trevlig helg!

2008-04-25 @ 22:46:41
URL: http://joakimforsberg.blogg.se
Postat av: emma

hej!
har en tävling på bloggen.lottar ut en massage olja
har du hund så delta gärna i hundhalsband tävlingen också
kram

2008-04-25 @ 22:59:26
URL: http://enlitentax.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0