En lista med onödigt vetande.

Tog listan från Louise som i sin tur tog den från Pesa som i sin tur tog den från Angelina sen vet jag inte vart den kommer i från. Tänkte för er som undrade.. För det är nog jätte många som gör det!

Senaste impulsköp
 en ramlösa jorgubb lime för Louises pengar dessutom haha.
Bästa fikat sker på bagatelles uteservering när det är varmt och soligt
Färg du hatar jag hatar nog ingen färg faktiskt
Nåt som gör dig förbannad att någon som gjort denna listan skriver nåt istället för något
Det dyraste du äger somliga har svarat sin familj den är dyrbar på sitt sätt men förstår inte frågan trodde det handlade om saker
Samlar på dammråttor
Underskattad grönsak rödbetor
Ditt livs aha- upplevelse många många
Lyx är dyrt
Du tycker det är tant/gubbvarning, då svårt att definera men kanske när man får grått hår haha nej jag vet inte
Mjukt eller hårt hårt
Homo eller hetero hetero
Höger eller vänster politik? bryr mig ärligt talat inte jätte mycket om politk men jag gillar iallafall inte Reinfelt.
Stor eller liten mellan
Landet eller storstan lite både och
Hyrfilm eller bio hyrfilm absolut, då kan man ha på sig vad man vill och pausa när man vill mycket bekvämare
Rakad eller orakad rakad
Biffig eller slank lagom
Blåögda eller brunögda blåögda
Förfest eller efterfest förfest
Engångssex eller engångstallrik engångstallrik
Glasögonorm eller linscooling glasögonorm eftersom jag själv har brillor
Om du träffar någon som du blir förtjust i och han/hon talar om för dig att han/hon är rasist/nynazist...skulle du fortsätta dejta honom/henne nej men man vet faktiskt aldrig
Finns det någon du ogillar starkt alldelles säkert
Om någon trycker ner dig, vad gör du då skakar av mig det fortare än kvickt, jag tar ingen skit.
Är du svartsjuk kan väl hända ibland
Tycker du homosexuella ska få gifta sig i kyrkan ja varför inte?
Vilket jobb skulle du aldrig kunna tänka dig ta prostituerad
Vad är det första du tänker på när du vaknar hoppas inte det redan är dags att gå upp 
Vilken färg har din tandborste blå och vit, har två styckna förstår ni
Har du lök i köttbullarna det måste man ha
Hav eller sjö hav
Sötlakrits eller saltlakrits/salmiak saltlakrits, lakrits ska vara salt inte sött vem fan kom på den dumma iden med sötlakrits
Chips/ostbågar/jordnötsringar chips med lökdippa det är fina grejer
Svettas du mycket ja
Tycker du om rökt kött jag vet inte kan inte komma på att jag ens har smakat det
Vilken är din favorit på mcdonalds säger som Louise CHICKENBURGER! <3
Hur betalar du dina räkningar har aldrig betalt en räkning i hela mitt liv, snälla låt det förbli så.
Har du överkast på sängen ja fast det ligger på golvet
Vilken är den värsta sjukdomen du haft vet inte
Har du blivit sövd någon gång nej
Använder du tofflor ja min rosa tofflor och jag älskar dem <3
Använder du morgonrock nej det är för gamlingar
Beskriv din humor as rolig, andra skulle nog säga torrare än öknen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0