En heldag med resteamet.

För inte så länge sedan kom jag hem efter en heldag med resteamet i Klippan. Min resa började klockan 06:45 då jag tog bussen ner till hamntorget för att sedan gå på bussen till Bordershopen i Tyskland med resteamet. Tog scandlines till helsingör och där efter körde vi i 2 och en halv timme ganska segt men det fick ju gå.
 
Sen tog vi båten rödby puttgarden och sen var vi framme på bordershopen. Fick handlat lite alkohol och lite annat smått och gott. Hem resan var ju den samma vet inte hur många öl jag sålde på bussen till gubbarna dem drack öl efter öl. Men när det kostar 10 kroner ölen kan man kanske inte tacka nej. Det var faktiskt en trevlig liten tripp ner till bordershopen fast det bara var pensionärer dem kan ju vara lite gnälliga men dem är söta ändå haha. Fick inte göra så jätte mycket nu när jag skulle agera reseledare men räkna dem, ge ut biljetter och så vidare, så lite fick jag ju ändå prova på. Fulla gubbar fick man också bemöta, det är nog viktigt att kunna hålla sig lugn trots att man bara vill slå in huvudet på dem när dem börjar spilla och sluddra. 

Nu ska jag gå ner och värma lite mat och titta på inspelat prison break tillsammans med min mor. Sen kallar min säng,är grymt trött kanske inte så konstigt eftersom jag varit uppe sedan 05:45.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0