Du är min man.

Haha pallar inte att dem spelar den på radio just nu men ja visst den är ju bra eller något.

Idag blev jag väckt klockan 11 av mina kära pappa och vid halv tolv tiden körde vi ner till söder och gick in på badhuset och djurade några längder. Min pappa var jätte smart och la på för lite pengar när vi parkerade eftersom han knappt hade några mynt. Så när vi kom tillbaka till bilen igen gissa vad som satt i rutan då? Jo en liten lapp med böter på 300 kr. Lika gott åt oss egentligen men grymt störigt fast det var ju tur att det bara var 300 kr och inte 3000 kr eller något i den stilen.

Louise är knäpp för er som inte visste det hon trakaserar mig hela tiden på telefon jag vet inte riktigt vad hon vill. Hon bara babblar en massa om hur vi ska göra i kväll, hon vet ju vad jag vill så förstår inte vad hon vill haha nej, ja tycker hon och jag ska gå på den dära inflyttningsfesten eller någon annan fest men ja vi får väl helt enkelt se kan ju inte tvinga henne precis.

Nu ska jag gå och lägga mig i min säng och snacka klart med Louise om hur vi ska göra ikväll för hon lite svårt för att bestämma sig. Men det löser sig nog puss så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0