Dance with me.

Nu har jag nästan packat ner allting i min lilla resväska inför de närmaste dagarnas bravader. Ska bara lägga ner smink och sånt men det kan jag inte lägga ner förrens i morgon. Pratade nyss med Maria i telefon som är min handledare på min praktikplats hon undrade om jag hade några frågor och sånt inför morgon dagen? Ja kan jag få slippa guida? Haha nej, men jag kunde inte komma på någoting alls nästan. Det känns bra, det ska bli kul och jag är inte nervös än. Känns riktigt skönt visst pirrar det till i magen men kan inte påstå att jag är nervös mer att jag är spänd och förväntansfull. Hoppas detta blir bra nu ska tänka positivt och försöka hålla mig lugn så kommer allting blir skit bra.

Idag har jag inte gjort något alls speciellet, färgat mammas hår och varit med Johanna innan ett litet tag, sa lite hejdå och så där haha ska ju vara borta länge,haha. Nu ska jag börja plugga på mitt guidemanus lite sent dagen innan nejdå man får ju trots allt ha pappret det är ju ingen som ser det ändå. Nej läsa läsa läsa var det nu är bara en a4 haha kommer gå på max 5 minuter men vadådå?  Men ha en bra valborgsmässoafton min kommer bestå av god mat, plugg och tv tittande låter väl inte jätte kul men det får bli så i år.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0