Dagens.

Dagens humör: nästan på topp!
Dagens mående: bra, lite ont i lilltån bara har nämnligen fläkt upp den.
Dagens borde: skriva dagbok om vad jag gjort på praktiken idag och igår.
Dagens frisyr: nedsläppt och plattat var det nu är det mest fult pga vädret.
Dagens klädsel: ljusa jeans, vita skossor, svart lång tröja och svart kofta.
Dagens planer: när jag slutat här ska jag till stan och käka med familjen.
Dagens materiella vill ha: pengar som vanligt ;)
Dagens längtan: HULTSFRED LÄTT!
Dagens fundering: varför jag inte får göra något speciellet här.
Dagens beroende: tugge
Dagens tråkigaste: att det inte finns någon mjök till kaffet.
Dagens tidning: punkt se
Dagens låt: Paramore - Misery Business

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0