Äntligen.

Funkar blogg igen, i´m so happy! haha.

Får ju bli en liten trevlig sammanfattning av dagarba ni och jag har missat.

Lördag:  blev det fest trots allt, lite förfest hos Metsi med henne,Louise och Johanna. Sen tog vi bussen till stan, jag och Johanna var sugna på en tura så det blev det och vi drack twister mums, kul hade vi också. Efter turan hände det inte så mycket mer utan vi åt lite kebab och sen åkte vi hem och sussade gott.

Söndag: vaknade halv tre pga av att vi ställt fram klockan blev ju hel konstigt. Men hängde inte läpp för det, mest hängde jag läpp för att det var skola dagen där på. Dagen tillbringade jag med film och åter film. Tittade på Tjenare Kungen och Grease.

Måndag: första skoldagen efter ett fett skönt påsklov. Var lite kämpigt att ta sig upp ur sängen men väl i skolan var det helt ok som vanligt. När jag kom hem pluggade jag till mitt engelska prov inte lite segt med prov efter ett lov men äh det gick bra. Tyvärr blev inte resultat så jätte bra, men det är sånt som händer..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0