Äntligen Fredag.

Idag är jag inte ensam på min lunch ganska tråkigt faktiskt för om Lennart inte hade varit här hade jag kunnat höja musiken och äta gamla karameller som ligger i en låda som liknar en buss haha. Har redan ätit min mat tog mig hela fem minuter, god mat åt jag idag ingen jävla färdigrätt utan rester hemmifrån haha. Nej men det var gott kassler med ris och chilli.

Hela förmiddagen här på min härliga praktik har jag inte gjort två knop för mycket. Har fått två saker att göra och dem tog mig tillsammans max en kvart att göra jippi vad roligt. Annars sitter jag bara och glor på klockan eller in i väggen. Fatta hur många gånger jag kollat på klockan redan... Men har jag tur får jag gå redan klockan tre och det är ju bara tre timmar. Undrar hur många gånger jag kommer titta på klockan innan dess? Många skulle jag tro över 30 gånger kanske till och med. Det är var femte minut, ja det låter ganska rimligt.

Förresten idag är det fredag skönt men ikväll blir det inget partaj utan det blir en myskväll johannipanni kanske inte lika kul men trevligt värre kommer det bli.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0