All we know.

God afton! haha.

Min dag har varit bra men lite seg i mellan åt, fanns inte så värst mycket att göra på praktiken men det blir nog bättre i morgon och jag trivs jätte bra ihop med Lennart som äger stället och det är ju alltid bra när man gör det. Klockan fyra fick jag sluta så jag tog tåget från Klippan in till stan och mötte Johanna. Vi gick in på hm för jag ville köpa en väska men den var slut, snyft. Så vi skulle gå till badhust men det började regna så vi tog bussen istället, lata eller vad nej men det regnade ju faktiskt. Simmade och bastade sen hämtade min kära far oss och vi åkte hem.. Har inte gjort så värst mycket mer idag tittat lite tv och badat och sådant mys. Nu ska jag nog snart bege mig till min säng eller något. Försov ju mig i morse hann förvisso med tåg och buss och sånt ändå men det är så himla jobbigt att stressa på morgonen hela dagen bli helt fel känns det som.



Johanna min vän du ska se att det blir bättre, och om inte så finns jag alltid här. Jag kan inte mycket göra, men jag kan lyssna och ge goda råd och bara finnas där för dig när du behöver prata och det kommer jag att göra. Jag tycker du är bra även om dem inte tycker det glöm inte det, du är bra Johana och jag älskar dig ♥

image192

Snygg är hon också ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0