Åka åka på lastbilsflak.

Har ni hört Magnus Ugglas nya låt 24 timmar eller jag vet inte vad den heter men den handlar om studenten fett najs han är gör en låt om studenten omycket man längtar nu till studenten när man hör hans låt. Snitsigt gjort av honom tycker jag ;)

Efter lunchen idag kämpade jag vidare med min busstidtabell och den blev fett najs lite nördig kanske haha men Maria gillade den och det är huvudsaken. Idag fick jag även reda på att jag ska guida när vi åker till Spreewald, ska guida från köpenhamn till rödby eller inte riktigt där men ja typ. Det ska bli kul men kommer att vara fett nervig men det kommer jag fixa galant. Ska även guida lite senare i maj när jag och Maria ska åka typ runt skåne? Ja vet inte riktigt var det är men skit samma kommer nog gå bra även denna gången. Fick även tröjor och skjortor som jag ska ha på mig när vi åker till Tyskland, fett fult med piketröja eftersom S var jätte stora men skjortorna var inte så fula dem var faktiskt rätt snygga.

Idag har jag även fixat nytt pass så jag kommer åka in i Tyskland lagligt denna gången. Nu ska jag poppa popcorn så himla gott också ska jag titta på lyxfällan. Hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0