2900 happiness

Herregud vad spännande, har nyss sett alla avnsitten som finns på hemsidan av happiness då för er som inte förstod det och fy fan vad den serien är bra. Det var så spännande och bra, bästa serien ever fattar inte varför dem slutade sända den på tv? Och förlåt ni alla som inte bryr er ett smack om happiness men ni får stå ut för jag måste babbla på lite till. Ringde Louise precis i hopp om att kunna diskutera slutet på det sista avsnittet men hon hade inte sett dem. Men nu när jag sa att det var spännande och mycket värt och se så så skulle hon givetvis se dem med en gång.

Alla ni människor där ute som har missat denna underbara serie har chansen att se hela serien på datorn. För idag släppte dem nämnligen alla avsnitt och det kommer ligga ute i 14 dagar så om man inte har något bättre för sig i många timmar så kan man alltid titta på hela serien från början.

Vill bara berätta allt vad som hände idag men det vore ju tråkigt för er som inte sett avsnitten och speciellet om Louise råkar läsa min blogg innan hon tittar så jag spar det för mig själv. Får gå ner och trakasera min mamma med massa prat om happiness, stackars henne haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0