1000 apor.

Har någon mer än jag varit inne på denna meningsslösa hemsida? Alexs och Kalle Schulmans humor sida? Jag såg inte det roliga haha, pallar inte Alexs hue han tror fan han är något. Sågar alla modebloggar och tror att han kan åstakomma med något bättre själv.. Idag i punkt.se sågade han mäns modebloggar asså ärligt han är säkert bara avundsjuk..



Fula är dem också haha. Nej vad elak jag är men han har ju varit så elak mot en massa tjejer
på 14 bast så nu får han igen, inte för att han kommer läsa detta men ändå.


Kommentarer
Postat av: Angelina

Åh, jag hatar honom också. Så jäävla ful. Båda två är cpfula & skämmiga. Hejsan alla cp barn!

2008-04-03 @ 15:00:34
URL: http://angelinah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0