you got what i want.

igår i skolan fick vi sluta redan klockan kvart över tolv så jag och mina salladsbarn: louise & linda åkte in till stan för att titta lite och jag ville hitta mig ett snyggt linne att ha på mig på retro men kom tyvärr hem tomhänt.väl hemma trodde jag att jag hade gott om tid på mig att göra mig i ordning.det hade jag väl i och för sig,men så mitt i allting när jag står och provar kläder framför speglen så råkar speglen bara trilla rakt fram och landar rakt ner i golvet och går såklart i tusen jävla bitar! så nu kommer jag ha otur i 7 år,snyft.så jag fick plocka en massa jävla spegelbitar på golvet och det tog tid.men jag hann bli klar och va hos johanna klockan 17:15 också körde johannas mamma mig,louise,pesa,natalie och självklart johanna hem till emma där var det mys med middag sen bar det av vidare hem till johanna för att förfesta.alltid lika roligt på förfesterna hos johannipanni ;) klockan tjugo i elva tog vi båten till helsingör och tro mig det var kul helt enkelt :D gjorde halva helsingborg också men på något sätt så kom vi på med biljetter och allt fast att vi var på vid båtarna 5 minuter innan båten skulle gå.inne på retro var det som vanligt tänkte jag säga men ja det var kul helt enkelt :D

idag ska jag bara ta det lungt tillsammans med johannes eftersom vi sov ynka 5-6 timmar i natt.idag har jag varit väldigt flitig trots att jag är sjukt trött,jag har städat mitt rum och tvättat och nu ska jag gå och laga mat,pusshej!

 Grattis Emma på födelsedagen :D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0