utelåst.

idag har jag varit duktig och lagat mat till min familj,kylftpotatis klycklingfilé och bearnesesås (ursäkta stavningen,men kan tyvärr inte stava till det).och det blev mycket mycket gott.efter det så åkte vi till skopunkten för att jag ville hitta ett par stövlar och det gjorde jag,skulle ju åkt med råttan louise men hon är ju en liten sjukling! när vi kom hem så stod vi alla utanför dörren och ingen låste upp.för vi hade tydligen inga nycklar och jag får panik för jag var kissignödig och idol började om typ 10 minuter.letade överallt efter dem jävla nycklarna utan resultat,så det fanns ju bara en utväg trodde vi.jag skulle eller ja jag försökte klättra upp på uterumstaket och gå in igenom mitt fönster men efter ett försök gav min pappa upp! han har tyvärr inte så mycket tålamod.men efter lite mer letande så fann vi nycklarna på marken? asså är vi löjliga familjen eller är vi löjliga familjen? jo vi är löjliga familjen.jaja sånt som kan hända,nu ikväll var det idol och jag avundas vissa människor som vågar ställa upp trots att dem är helt tondöva men det är ju som sagt deras ensak.jaja nog om allt snart är det nog läggdags ändå,puss!
inhandlade dessa skönheter idag:

image50  image51


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0