so much of not enough.

då var denna helgen också slut,en lugn helg,äntligen! skönt som tusen har det varit.i fredes var det kräftskiva hemma hos fredrica mycket mysigt & trevligt.igår vaknade jag upp hemma hos johannes
med värsta huvudvärken,illamående,ont i halsen och kände mig allmänt utmatttad.åkte hem och sov men inte fan blev det bättre för det.men iallafall på kvällen skulle jag på kräftskiva igen fast denna gången med familjen hemma hos kent och eva.mycket trevligt det också,åkte hem vid halv elva mötte johannes i stan sen åkte vi hem till mig och sov.idag när jag vaknade mådde jag nog ännu sämre så får knarka panodil idag igen.så jävla jobbigt det enda jag vill är att gå och lägga mig och sova men nejdå nu måste jag sätta igång och plugga en massa skit! och det blir inte bättre av att jag hela tiden mår illa,vad är detta för jävla sjukdom?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0