samarin,lugna favoriter & plugg.

är nog vad min dag har bestått av.men vi gick förvisso bara i skolan till tjugo i tolv mycket skönt,sen gick vi in i skolans lyxsrestaurang för att se vad de hade att erbjuda för lyxig mat idag på menyn stod: potatisgratäng med curry kyckling korv och kassler.men när vi kom in i matan visade det sig att de hade korv i stora lass med tomat sås och majs och som många vet äter jag absolut inte korv och jag gillar inte heller gris och inte fettig sådan men tog mig ändå en skiva kassler.men fy fan det var bane mig inte gott fettigt och dant men poatisgratängen var väl hyffsat god men av den lyxiga maten fick jag så sjukt ont i magen och de har jag fortfarande.så jag dricker min andra samarin idag i hopp om att det ska hjälpa lite iallafall.

lugna favoriter är fan min passion just nu,älskar att lyssna på den kanalen de gör inte som många andra radiokanaler som spelar samma låtar om och om igen och kallar de nya hits och i själva verket är dem flera månader gamla nej på lugna favoriter spelar de behaglig musik som man blir lugn av och de snackar nästan inget alls,perfekt! idag har min dag bestått av enbart plugg eller plugg och plugg har suttit framför datorn hur länge som helst och skrivit och letat fakta till hotell kedjor.men det är ganska kul när man verkligen hittar något bra,men det är jobbigt att man ska behöva leta hur länge som helst innan man hittar någon fakta alls.nu ska jag återgå till mitt skirvandet ska börja skirva om lanzarote nu,skulle inte varit fel att få åka dit en vecka! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0