på smällen.

ja tyvärr har man ju gått och blivit det ;o nej skämt och sido,så heter ju bion jag och johannes ska se på ikväll ;) idag har jag bara varit i skolan och tvingats umgås med smarta eller oj jag menar osmarta fredrica haha nej bara skoja.i skolan hade vi en vikare som var halv grek,man brukar ju tro att dem är snygga,men icke.han var bara svettig och nu menar jag det bokstavligen han hade riktiga lökar under armarna och på ryggen och till och med på axlarna och inte nog med det,de rann svett från sidorna vid pannan,urk! men i övrigt var han ganska bra visade det sig trots allt.men först blev jag lite rädd för honom,haha.han blev nämligen lite arg och bad mig säga till fredrica att genast sluta rita när vi tittade på världens ointressantaste program om företag.och sen släpade han med sig två gubbar eller ja den ena var gubbe som föreläste om företag och sådant men det var faktikst intressant.efter lunchen hade vi vår fredagsfika sen fick vi gå hem.och nu sitter jag här och väntar på maten,pappa har grillat och det blir nog sista gången för detta året men idag är det faktiskt riktigt varmt.det är 20 grader ute!

jag & min underbart söta vän louise som inte var i skolan idag,saknar henne alleredan ♥

image52

Kommentarer
Postat av: Dina

Du Emilia, det är fult att ljuga. Men okej, "att försköna sanningen" går väl an. Och då syftar jag på smarta/osmarta Fredrica ;P

2007-09-25 @ 14:57:09
URL: http://walfridsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0