onsdag.

morgonen började precis som alla morgnar men jag har blivit bättre,springer inte längre runt som en galning och skriker för att jag gått upp försent och fått stressa för att ens hinna ta på mig kläderna.nej idag så var jag ute i god tid till bussen fast då skippade jag ju i och för sig frukosten men det är ju en helt annan sak! i skolan var det som vanligt mycket snack och liten verkstad som man brukar säga.jag & louise brukar fasa för onsdagarna nu för tiden därför att vi har nämnligen geografi i 3 timmar och 15 minuter och eftersom jag knappt vet var sverige ligger på kartan så kan det bli lite jobbigt! men idag fick vi jobba självständigt så jag & louise "gick till biblioteket" även kallat stan,så vi fick ju slutat redan halv två.när vi kom i från skolan och in i stan blev vi båda två friska som två nötkärnor och tramsade och skrattade.det fanns helt enkelt inte ett spår av våra sjukdommar kvar men sen hände en sorlig sak: louise fick forsränning som vi brukar kalla det också fick vi åka hem men vi hann inom bogge innan vi var tvugna att rusa till bussen,haha.och nu sitter jag här och tycker allmänt synd om mig själv. nej så illa är det inte men jag önskar att min mensvärk kunde försvinna snart.en sak förstår jag inte varför ska kvinnor ha mens och inte män? ja det kan man ju också fundera över. sen kan man fundera på varför jag föddes? eller nej just det jag skulle vara glad att jag föddes tyckte frida haha. nu ska jag sluta svamla och gå och göra något vettigt,typ ringa louise men det verkar som mamma snackar i telefon så då kan jag ju få vänta väldigt länge,gud va kul då! pusshej ha det bra ni som orkade läsa ända ner hit ;) pesa är ju en av dem som inte orkade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0