miss blue.

igår var jag så jävla onödig,jag gick upp när klockan ringde 0645 och gjorde mig fin och sånt.tog bussen och när jag kom till skolan insåg jag att jag inte pallade.typ va fan gör jag här? så jag åkte hem igen,inte bara för att jag inte pallade utan för att jag hade varit sjuk hela helgen och är det fortfarande.hostar som bara den och snorar ännu mer.så jag tog mig hem och åt en rejäl frukost sen satt jag bara vid datorn och umgicks med min mamma.och när klockan var halv fem och min bror hade slutat skolan så åkte vi hem till farmor som vi inte träffat på över ett år.det kändes faktiskt bra att träffas igen och hon lagade mat till oss och vi fick kakor och ja det var trevligt helt enkelt,hoppas inte det dröjer ett år nu bara tills nästa gång vi träffas.

bajs blogg.se funkade inte att publicera inlägget igår,så jag får göra det nu.PUSSSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0