me love.

med sean kingston är så himla bra.men iallafall var inte det jag skulle snacka om.igår var det fredag och efter skolan skulle jag till frisyrmakarna där jenni praktiserar för att få mitt hår färgat och klippt av henne.när jag kom dit hade jag inte bestämt alls hur jag skulle varken färga eller klippa.men det blev så att jag klippte av drygt 2 decimeter sen skulle jag fräga det chokladbrunt med röda slingor men slingorna råkade bli rosa ;o så det var bara att lägga över två toningar så nu blev det jätte mörkt.inte riktigt sån färg jag hade tänkt mig men det bleks väl,men min frilla är jag helnöjd med.satt där i över tre timmar eftersom det blev fel så när jag kom var det bara att äta och fixa till mig sen stack jag till louise.där var metsi och goran och självklart louise.sen gick goran och jenny eller jennie? kom dit så var vi fyra där och fiesta lite.vid tio tiden åkte vi alla fyra ner till stan.jag och louise hade tänkt oss retro men så blev det inte utan vi hoppade av på ga och gick upp till tulle där var vi bara några stycken och det var väl trevligt tills jag plötsligt fick för mig att åka hem eftersom jag typ var orolig för min pojkvän som jag tydligen hade ringt hela 18 gånger till haha.men fick ju förklaringen nu till varför han inte svarade trots att han hade sagt ring mig när som helst under kvällen jag svarar också syns vi då,ja men visst! så jag fick snällt åka hem ensam och sussa gottt!

idag ska vi hem till kajsa och fira henne,hon fyller ju hela 17 år nästa onsdag,gratulerar i förskott!!
nu snart kommer jenni hit för att fixa till min lugg och lite sånt sen ska jag duscha.ikväll hos kajjan får det bli lungt pallar inte festa idag igen,en dag räcker mer än väl så jag ska gå hem tidigt och toffla kommer ju antagligen mina vänner tycka.alltså ska jag ju träffa johannes.

Kommentarer
Postat av: Jennie

åh jag gillar oxå den låten :)

2007-09-15 @ 16:12:54
URL: http://hallon8.blogg.se
Postat av: J

http://www.youtube.com/watch?v=qyWueCeFSNc
du måste
spana in de där om du gillar den låten :D

2007-09-15 @ 16:20:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0