matematik är inget för mig.

det har jag kommit fram till nu,eller ja jag har ju vetat det innan men ändå.idag så hade vi då vårt första prov i matte b som bestod av 10 frågor och vissa med a & b.iallafall så fick vi provet och jag tänkte shit jag kan ju inte ett enda tal och mycket riktigt visade det sig att jag inte kunde ett enda tal.haha jag svarade på 4 uppgifter och jag kan nog förvänta mig 1/2 eller 1 rätt.snacka om att man suger då men jag vet att det är mitt eget fel,jag hade kunnat lägga ner mer tid på att räkna och plugga inför provet men istället gör jag allt annat än att plugga.så nu har jag bestämt mig för att hoppa av för så länge man inte vill lära sig då kan man inte lära sig!

idag blir min kära far 48 bast,grattis fassilassi :D ♥

imorgon är det onsdag alltså lilllördag,jag tycker att veckorna bara springer iväg men det är ju skönt för då är det snart vår födelsedag och sen är det inte heller långt kvar till det efterlänktade höstlovet,wiho! och på fredag ska vi fira emma,blir antagligen retro sen efter det.men jag pallar inte att det är sista helgen i månaden.det innebär nämligen: 120 kr i inträde + en massa rappaganzta danskar som uppträder på scenen.men men vi får se vart det bär av.. nu bär det iallafall av till mitt lilla skrivbord ska plugga svenska forntiden jippi man blir ju så gllaaaad! men sen ska vi iväg och äta eftersom pappi fyller år,så pusshej alla mina vänner!

image54

jag & pappa julen 06.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0