live tomorrow.

igår när jag åt en ferrari bil så råkade jag bita av en bit av min emalj på insidan av en tand.snacka om att jag blev rädd? men det visade sig att det inte var så farligt.var hos tandläkaren idag efter skolan för att få det fixat men det var typ äh skit samma hon bara slipade lite det var typ för mycket emalj haha.fröken birgitta hittade också ett litet litet hål i en tand så nu får man väl ta det lungt med godiset tills det är lagat och det alltså till höstlovet,yeyye lycka till!

efter skolan var jag också i stan med kära lilla lulu och johannipanni ;) skulle köpa present till emma och efter mycket om och men och tittade till oss själva hittade vi något bra tyckte vi,så det var ju bra.när jag kom hem från stan var jag kackalackamacka röv hungrig eftersom det var korv & bröd i matan och som alla vet jag äter inte korv.så lite ynka mos blev min föda för dagen.ja iallafall när jag kom hem nu precis så har vi ätit fondue för att fira lite extra :) och nu snart ska vi käka marängsviss,mums! och så bra gick det med att inte äta godis/söta saker.
och idag i skolan hade vi redovisning på hotellkedjor och som en massa andra var jag nervös.men jag lovar att jag tillhörde de nervösaste men det märktes nog inte mycket på rösten eftersom inte vår lärare sa någoting alls om det.men jag skakade lite på händerna,muhu.aja jag skiter i vilket jag tyckte det gick hyffsat bra och jag är överlycklig att vi äntligen är klara med hotellkedjorna och slipper bära denna börda på våra axlar.

imorgon är det äntligen fredag! och det innebär middag,sen förfest sen retro :D jipppi jag är glad och jag tycker det ska bli kul det kommer helt enkelt bli kul det bara är så,ser du nu mamma jag kan va positiv ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0