jag orkar inte.

jag orkar verkligen inte med skolan mer och vi har gått där i en månad ungefär hur ska jag orka en hel månad till (innan höstlovet) när lärarna bara väller över en massa arbeten över oss? och som dessutom ska vara klara inom två veckor allihopa.jag menar det bör ju räcka att gå i skolan nästan var dag från 8:00 - 15:30? men nejdå.då ska man ha en massa arbeten,och en massa andra jävla läxor.som idag så skulle jag och louise skriva vårt arbete till i morgon på engelska om koncentrationsläger det tog oss hela 3 timmar och det viktigaste med detta arbete var inte dirket hur man hade skrivit det utan hur man redovisar visst självklart handlar det ju om i innehållet som vi tydligen la ner en massa tid på,men jag menar man vill ju inte stå och prata om något dåligt och ointressant.3 timmar sen var dagen nästan slut,och nu när man tittat på tv så är kvällen också slut? jag vill bara sova och jag orkar verkligen inte sätta mig och skriva stödord till min text på engelska? alltså engelska som jag är så jävla kass på. och dessutom ska jag kunna snacka om skiten med hjälp av stödord på engelska,yeye kommer gå skit bra.om exakt en vecka har jag prov i matte b på delar av tre olika kapitel och jag har säkert missat ett helt jävla kapitel redan så jag kan ju gräva ner mig i mina böcker tills på tisdag om jag ens ska ha en chans att få godkänt.jag kan nog känna mig ganska körd på det provet,för om jag inte sätter fart snart kommer jag få ett fett IG! nej nog om mitt klagande trots att jag hade kunnat klaga hur länge som helst men det knaske inte är så himla roligt att läsa kan jag tänka mig.men en sak till varför ska det hela tiden regna och blåsa här? jag vill bara ha sol och värme ta mig utomlands nuuuuuuuuu!!image53

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0