it´s what you do to me.

mamma väckte mig klockan tio och dagen börjdade med ett besök på råå vårdcentral hos gabriella winett.efter ett blodprov och ett kisseprov visade det sig att jag hade vita blodproppar i urinen,ja urinvägsinfektion så jag fick antibiotika.
men jag tvivlar fortfarande på att det är de som har skapat denna oändliga smärta i min mage.men nu får man bara hoppas att allt problem med magen är som bortblåst när jag käkat medicinen i en vecka.
ikväll ska jag bara va hemma och ta det lungt och det ska bli så himla skönt tycker jag :D ska äta tacos och sen ska jag titta på idol :D

bäst just nu:

Plain White T´s - hey there delilah ♥ riktigt bra.  
Sean kingston - me love
Akon,Lil Wayne & Nia - sweetest girl
Bone Thugs feat Akon - i tried
Regina Spektor - samsom (begin to hope)
Gwen Stefani - now that you got it
Britney Spears - gimme more, haha den är fan ball.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0