hemresan från stan.

blev inte lugn och skön efter biobesöket,eftersom det var en stackars liten flicka på kanske 14-15 år som var för full och satte sig ner på golvet och spydde i papperskorgen,jag menar varför inte? och inte nog med det så sitter där en alkolist typ precis vid papperskorgen som säger till henne: "du skulle aldrig tagit den sista".och hon blir skit arg och skriker håll käften fyllo,haha asgarv vad ska hon själv kalla sig,där hon sitter vid papperskorgen och spyr!
och som alla vet nu vid det här laget blev ju en 27 årig man skjuten vid knupunktens taxiparkering igår vid 1800-tiden och dog.och jag som satt på bussen på väg ner till knutpunkten blev ju lite skraj tänk om man hade varit precis där och sett allting,himla tur att jag var på bussen.jag fattar inte vart världen är påväg och lilla sverige och i helsingborg? dessutom var det mitt på ljusa dagen på knutpunkten som alltid är befolkat också flyr dem till kärnan.lite smartare hade man ju kunnat vara och typ åkt någon annanstans det hade jag gjort iallafall haha.nej sjävla händelsen är inte kul men att man gömmer sig på kärnan när man skjutit någon på knutpunkten (om det nu är dem personerna vill säga som dem grep på kärnan.)

filmen igår var bra det glömde jag tilläga,kanske lite för mycket killhumor men ja den hade sina stunder.idag är jag sjuk igen,jätte förskyld,ont i halsen och hostar gör jag så ikväll ska jag bara ta de lungt med johannes kan behövas denna helgen också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0