Grattis Johannes <3

idag var det för ovanlighetens skull ganska kul i skolan antagligen för att vi inte gjorde något som hade med skolarbete och göra.för jag och linda gjort allt vi inte skulle göra och när vi gjort allt som inte finns att göra på rönnowska så åkte vi in till stan,köpte oss varsin latte och gick en runda på stan och snackade skit.
efter skolan åkte jag till väla med min kära mor skulle köpa present till johannes och kolla på lite annat smått & gott till mig själv.slutade iallafall med att jag köpte en skjorta i present till johannes riktigt snygg var den.och det bästa av allt var att den passade honom perfekt!
det enda jag hittade till mig själv var en futtig foundation men ska jag vara ärlig så tittade jag inte så mycket efter som denna dagen också har bestått av en massa magsmärtor.när jag kom hem från väla duschade jag och fixade till mig sen fick jag skjuts hem till johannes.
för någon timme sen kom jag hem efter ett besök på bigbuddha med johannes familj,mycket gott & trevligt!

nu ska jag gå och sova för att vara utvilad för ett besök hos fabror doktorn i morgon.ska gå dit ihopp om att de ska veta vad det är för fel på min mage.. det är iallafall uppenbarligen något som inte står rätt till men frågan är bara vad?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0