gimme more.

britneys nya låt? att hon ens försöker att få en musik karriär igen och att hon orkar? jag tycker att i första hand så kan hon ju bli drogfri (hon äter nu klubbor som innehåller anfetamin läste jag i skvallertidningen bild.) och börja ta hand om sina barn.överallt kan man läsa om henne: den ena skandalen efter den andra! stackars lilla brittan.
jaja åter till mitt liv,länge sen jag skrev nu. drog ju på mig en liten sjukdom i helgen som gjorde att jag fick stanna hemma från skolan i måndes och det var mycket givande,ja faktiskt! jag läste ut en bok om hedersmord och jag blir så jävla ledsen och förbannad på samma gång.jag förstår mig verkligen inte på deras konstiga kultur.men som man brukar säga var och en till sitt.jag är iallafall glad att jag inte är muslim.

resten av veckan har bestått av att gå i skolan och göra läxor också har vi målat om där nere i vardagsrum och hall blev mycket fint jag,min bror & min mamma har gjort ett mycket bra jobb med ett mycket bra resultat.just nu sitter jag i skolan och har rast också mycket givande,börjar snart och då ska vi ha hotell b eller turism kan knappt skilja dem åt men det lika glad är jag för det och linda också tror jag ellerhur? ja hon säger att hon är lika glad för det.
och just det sen när jag kommer hem ska jag ringa louise som vanligt,också ska vi åka till skopunkten och köpa höstövlar,najs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0