en dag som alla andra.

Dagens låt: sweetest girl
Dagens frisyr: uppsatt och luggen i en klämma
Dagens smink: mascara (pallar då inte lägga ner någon tid på att sminka mig på morgorna)
Dagens klädsel: just nu joggingbralls och ett vitt linne med en tjej på.
Dagens roliga händelse: när jag & louise var i stan
Dagens planer: ska titta på idol och skratta :D
Dagens vill ha: en svart väska
Dagens saknad: saknar ingen idag.
Dagens drog: voltaren
Dagens tråkigaste: skolan
Dagens finaste: godiset jag köpte på bogarts
Dagens måste: godis helt klart.
Dagens dricka: blue keld - björnbär
Dagens köp: present till kajjan eller början till den.
Dagens mat:  kycklingburgare,god mat i skolan för en gångskull!
Dagens kärlek: Louise,som verkligen lyste upp min dag.
Dagens mående: förskyld,hostig,ont i mage & rygg annars bra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0