Your song.

Söndag idag och idag har jag bara tagit det lungt,var först med Johanna som hoppar på ett ben varför vet faktiskt ingen. Men senare idag på kvällen kom Louise hit. Med en påse popcorn det var allt hon hade att erbjuda en gottesugen Emilia som bara ville ha COOLA. Haha livet är bra orättvist ibland. Också tittade vi iallafall på en film Den vita massajen,boken var ju då mycket bättre men så brukar det alltid vara. I morgon är det måndag och det är ingen skolan fy fan vad jag älskar lov <3 jag är nog helt enkelt inte gjord för att gå i skolan. Mitt lov ska iallafall spenderas med de bästa jag känner ;D och det kommer bli ruligt.

Mitt Höstlov:

Måndag: Åka skridskor med Lullu,haha.
Tisdag: Tandläkaren 11:00 borra ett litet hål sen gå i stan med Louise.
Onsdag: Bio har jag bestämt fast Louise var inte riktigt säker.
Torsdag: Åka till farmor med Billy,Ronja & Norton, alla kusinerna <3
Fredag: Mysa med Louise.
Lördag: Hallowen fest jippi ;D
Söndag: Må fett bra eftersom vi är lediga på måndag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0