When you say nothing at all.

Nu börjar jag om och skriver med lite mer positivt klang.I dag är det tisdag och tittar man ut genom fönstret så är det svart och åter svart.Men det ska vi inte hänga läpp för. Innan idag så var det faktiskt stundvis lite soligt och man ska ju vara glad över den lilla sol som tittar fram nu såhär års. Men grejen är den att jag typ inte orkar med skolan? Jag vet inte,men det är typ bara för mycket nu.. Har redovisning i geografi i morgon och jag känner verkligen inte för att plugga på det.Sen pricken över i:et är att jag känner mig lite sådär halv snörvlig,ont i huvudet och lite halvt illamående.Sa till mamma innan att jag nog hade feber och var jätte sjuk men hon trodde inte ett dugg på det men sa att jag fick lov att stanna hemma i morgon ändå för det är mitt eget ansvar det här med skolan,yes i know.Fan nu klagade jag som vanligt och var kanske lite för negativ till livet i allmänhet eller något!

Åh... nu ska jag försöka komma på något positvit med denna dag eller denna vecka.
Positivit idag: jag slutade redan klockan 13:15,i kväll 21:00 är det Desperate housewives och det är ju kul.ja så det var positvit idag.
Positvit i veckan är: att på torsdag har jag inget att plugga, på fredag är det tjejmiddag & äntligen helg.
Ja det var allt det positiva idag och i övrigt. Allt negativt vill ni inte höra så det ska jag gå och berätta för min kära mor nu hahhah hon älskar nog att höra på alltt mitt klagande ;)


Kommentarer
Postat av: johanna

posetivit är att du ska träffa mig imorgon!!!

2007-10-16 @ 19:10:41
Postat av: emilia.

ja klart det är :D

2007-10-16 @ 20:19:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0