vilken besvikelse..

så kommer vi till graffittit på råå också tittar jag där uppe på menyn också står inte rostbiff med.så tänkte jag ja men dem kanske har glömt den.så jag frågade men inte hade dem glömt den,utan dem hade inte den baugetten! förstår ni hur besviken jag blev? jag ville nästan gå därifrån. när jag verkligen var så himla sugen på just den baugetten också finns den inte.men iallafall jag beställde en bakad potatis med kyckling och det var gott,bra gjord för en gångskull.men det hade ju självklart varit godare med rostbiff..

väl hemma skulle jag och louise plugga eftersom vi fick sluta så tidigt i skolan,mycket plugg det blev haha vi skrev mindre än en halv a4 sida.för båda två började snacka en massa om morgon dagen så vi tyckte ju givetvis det var mycket intressantare än att skriva om miljö och säkerhet eller va fan det heter :p sen skulle louise iväg och jag gick hem och städade mitt rum så fint så.när hon var klar med det hon gjorde så träffades vi på willys och handlade en massa mat till i morgon.trodde det skulle vara svårare men vi hade varit duktiga och skrivit en handlelapp så vi glömde ingeting hihi.jag längtar till i morgon jätte mycket :D vill helst skita i skolan och bara vara hemma och fixa och dona men icke sa nicke.

nu ska jag snart titta på film beck i guds namn,hoppas att den är bra pusspsss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0