Retro för hela slanten ;D

Kvällen började hemma hos Mikaela,tjejmiddag med en massa tjejer. A fan det menar jag inte tjejmiddag med tjejer haha. Där fick vi kyckling och klyftpotatis och bearneise sås mums. Sen förfestade vi och hade det allmänt trevligt. På tåget från Glumslöv till Helsingborg träffade vi sallads Linda och sallads Jenny hihih ;D När vi kom av tåget fick vi springa en aning till båten men vi kom med allihopa ändå.När vi kom in på retro var det typ som vanligt skit lite folk och bara svenskar men efter ett tag blev det riktigt jävla mycket folk och redigt lökigt där inne haha. Men jag hade skit kul förutom att någon drog i sönder min väska, att jag tappade mitt fina armband som jag fått av Malin i födelsedagspresent och att när jag står på scenen så kommer där en jävla idiot som puttar på mig så jag nästan flyger ut över allihopa så jag blev arg som fan och fick gå till båten ensam och då upptäcker jag att allt ur min plånbok har trillat ut eller så hade någon snott det. Så där stod jag utan pengar men fick som tur var låna pengar till båten. Träffade Ali på båten och fick lite mat eller kakor haha och vatten var törstig som fan.
Det värst på hela kvällen/natten var att vi fick sitta på knutan i 40 minuter och sen fick jag ju hoppa av på råå och cykla hem i minusgrader i bara skinnjacka snacka om att jag frös. Somnade klockan fem och vaknade tio,yeah pigg och utvilad.

Tack allihopa för en riktigt lyckad kväll enligt mig allafall!

image56


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0