no one.

rubriken är inte snodd av louise,lyssnar faktiskt på den låten nu och dessutom var det jag som tipsade louise om låten,mihi :) (okej lite snodd av louise,men inte jätte mycket!)
I morse råkade jag försova mig i en och en halv timme bara sådär fast att mamma sa till mig att gå upp jag ville helt enkelt bara gå upp.i skolan var det som valigt,lite sådär halv taskigt alltså tråkigt.men nu är det iallafall bekräftat att jag hoppat av matten ska bara lämna in bokhelvetet också sen är den skiten ur världen,ursäkta mitt språk men måste svära för jag är ju trots allt mycket nöjd över min avgång av kursen hahah.efter skolan var jag och louise i stan köpte present till varandra.
vi skulle vara ovanliga och romantiska och köpa var sitt armband med något fint graverat men det sket sig vi pallade inte ens ta reda på vad det kosta.så av mig fick louise några andra smycken och jag fick en snygg klänning som jag kan ha på mig på fredag ;D jag och louise ska ha typ samma klänning också våra snygga kronor på huet,hahah.
snart slutar jag tjata om min födelsedag för i morgon fyller jag år och mamma har lovat att sjunga för mig och komma med frukost på sängen det kommer hon få göra ända tills jag flyttar hemmifrån.
nu ska jag plugga forntiden YES,skit kul! pusspusss .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0