no one can get in the way of what i?m feeling.

söndag hela dagen lång. idag har jag mått bra men varit trött, idag har jag även varit duktig satt och plugga i typ 2-3 timmar i morse svenska forntiden också skrev jag en sammanfattning på engelska om en film.så nu ska jag bara lära mig allting om forntiden också så blir allt jätte bra.idag har jag också varit på kalas hos louise god mat och mysigt var det :) i morgon är det skola igen,suck ;( pallar verkligen inte! men men sånt är livet.. efter skolan ska jag och louise iallafall till stan och köpa present till varandra skulle simmat men vi kom ju på en bra anledning till att slippa det haha nej jag ville faktiskt! just nu ser jag fram emot fredag och hoppas allt går efter planerna och allt blir bra och roligt. nu har jag tyvärr inget mer ointressant att berätta mer än att jag ska gå och titta på film med min familj <3 pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0