måndag veckans näst tråkigaste dag.

I dag var en sådan dag då man inte vil gå upp och gå till skolan.  Jag ställde om klockan hela tiden och fick som vanligt stressa mig igenom morgonen för att hinna göra ve mig på mina ynka 25 minuter.. När jag kom till skolan gjorde det inte saken bättre att det var spanska. Men det flöt på precis som alla andra ämnen. På engelskan hade vi besök av tre människor från Afrika. Jag tycker jag är kass på engelska men då skulle ni hört dem haha. Och när han ena skulle säga barnombudsman på svenska haha vad kul och tack så mycket. Om vi nu tycker det låter så roligt när dem försöker prata svenska tänk då hur det låter typ när jag försöker snacka spanska eller något.
Har precis varit ute och gått en lång rund i snabb takt istället för att träna som jag inte gjort sen i juni. Har betalt på det jävla träningskortet i 4 månader utan att träna en enda gång. Det är fan skandal men jag menar om friskis och svettis hade legat på typ Ättekulla lovar jag att jag hade tränat jätte ofta. För vem pallar åka buss i en timme sammalagt för att träna? haha inte jag iallafall.

Nu vill jag ha lov .Tycker bara allt känns så himla tråkigt och trött är jag som bara den hela tiden. På lovet ska jag sova ut och inte tänka på skolan överhuvudtaget. Så skönt det ska bli ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0