let me be your horsee.

Tre ord ska jag nu tillägna till något eller någon; JAG PALLAR INTE! så det får räcka ska inte gå in på detalj!

I dag myglade jag och louise vi hatar geografi och därför ville vi inte redovisa. Så vi skrev aldrig upp våra länder på vilka länder som var klara att redovisa,busigt av oss. Efter skolan tog jag bussen mot stan träffade Johanna och vi gick och fika. Skit kul att träffa dig och bara mysa & snacka en massa :) Gick även och kollade en present till Mikaela men de personer vi skulle köpa presenten med gillade inte vårt förslag så vi får se hur det går på den fronten.När jag kom hem stod middagen på bordet,mums! Äta bör man annars dör man. I allafall sen var jag tvungen att cykla till louise och för er som inte vet så är det skit långt! Så när jag var framme var jag trött och ville inte skriva på vårt arbete utan jag ville sitta och snacka skit och det ville hon med.Men efter mycket om och men så blev vi klara med arbetet och skrev klart rollspelet ska faktiskt bli kul att redovisa det hela som ett rollspell.Och jag gick på med vinst när jag varit hos louise kom hem med en deodorant och en blyertspenna haha jag pallar inte..

I morgon är det torsdag och ännu en dag närmare helgen,skönt som tusan.Blir nog en lugn helg men vem vet vad som händer när Emilia är i farten ;)

P.s Min blogg är typ jätte ful och jag måste typ ändra den nu genast men den stora frågan är hur och har jag verkligen orken till det just nu? ja det får vi väl se. D.s


Kommentarer
Postat av: Pesa

hahah :D

2007-10-18 @ 12:00:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0