kvällen som vi längtat efter.

i fredes var det stressigt men när alla kom klockan sju var allt klart utom pajerna men de var i ugnen och louise urgulliga mamma hade ju fixat och donat med dem,tack så mycket för det! men iallafall alla tjejer kom vid sju tiden och vi började öppna presenterna,tack så jätte mycket för dem :) skit fina grejer.

Kvällen flöt på och det var ganska lamt trots allt men ingen ville ju göra något och nu vet jag ju varför alla skulle ju vidare ändå.trots att vi hade ställt till med värsta grejen: hyrt lokal och fixat och donat.men iallafall det var såhär att jag och louise skulle ut och möta min pojkvän och hans kompisar och louises kompisar och när vi kommer till busshållplatsen mot stan så ser vi malin,sara,linda och metsi jaha där gick dem och dessutom när inte vi var där.när vi kommer till dagiset så ser vi fyra tjejer till komma gåendes där ifrån och då får jag panik dem bara vi går nu ska vidare till bruer obsavera att klockan endast var 10 också gick tre personer till.kajsa & natalie såg hur besviken jag blev och använde sitt sunda förnuft och stannade.det gjorde även johanna,my,fredrica,emma och lovisa.men när klockan var tolv så var alla dem också borta.men klockan tolv är det ända ganska ok att gå tycker jag..

men mig gjorde det inget ändå för jag,johannes,louise och hennes polare hade riktigt roligt det var det bästa på hela kvällen tack så jätte mycket det var ni som gjorde min kväll rolig <3
johanna,my,fredrica,kajsa,natalie,emma,lovisa ska också ha ett tack för att ni stannade så pass länge ändå <3  
men trots allt så blev ju inte kvällen riktigt som jag hade tänkt mig men ja det är som vanligt då ju..

Kommentarer
Postat av: pesa

pallar inte ;D

2007-10-14 @ 16:18:37
Postat av: emilia,

och jag pallar inte dig ;D

2007-10-15 @ 16:47:19
Postat av: emilia,

och jag pallar inte dig ;D

2007-10-15 @ 16:47:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0