idag..

kommer det ett seriösare inlägg fast att jag egentligen inte har någon lust alls att skriva. igår kväll när jag ätit och fixat halva mig så gick jag till louise där jag fortsatte att fixa mig sen satt vi i hennes rum och sjöng och "förfestade" lite.sen tog vi bussen ner till råå,super snäll busschauför han släppte av oss på lybecksgatan där 219 går men vi var där nere alldelles för tidigt.men jag & louise hittade trots allt ett sätt att underhålla oss på i ungefär 30 minuter: vi pratade som vanligt om allt & inget.väl i rydebäck ringde emma och sa att vi kunde komma hem till dedde innan vi stack till lidal så vi gick hem till dedde och förfestade igen.givmilda föräldrar men kan till viss del bli väldigt negativt ändå men strunt samma efter ett tag gick vi allihopa hem till lidal och där var det party som gällde.orkar inte gå in i detalj vad som hände men det var kul.tack för igår allihopa men idag har jag ont i magen! har bara mig själv att skylla,så ikväll ska jag bara ta de lungt med johannes, Pusshej !

förresten om 3 dagar blir jag & louise 17 bast,wiho.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0