i väntans tider.

Idag är det bara en ynka vecka kvar sen kommer den stora dagen och då undrar ni självklart vad det är för spännande som händer då? Och det ska jag berätta för er allesammans jag fyller 17 ynka år,hell yeah! haha tänk om det hade varit 18 herregud vad jag hade varit glad då.Men får nöja mig med 17 än så länge det är väl inte fy skam det heller? Haha jo visst är det.Men mest av allt vill jag att det ska bli den 12 oktober: en massa tjejer med mys & mat och sen blir det partaja för hela slanten.
Just nu vill jag bara att det ska vara lov,jag pallar inte trycket från skolan helt enkelt.Till i morgon har vi ett jävla referat som tog mig två jävla timmar att skriva och jag har inga jävla aning vad det handlar om bra Lars som alltid Jörgen sa också måste man säga det med hans dialekt haha.Ja och tills på torsdag så har vi då prov på tio olika hotellkedjor ungefär ett 45 sidit tjockt häfte där all information ska in i huvudet så himla trevligt.Asså helt ärligt talat va fan har våra lärare tänkt sig att man ska kunna plugga in allt i huet? ofta mitt hue får inte in så mycket information på en och samma gång,IG eller vadå? Och tils på fredag ska vi göra klart ett arbete om olika öar jag skriver om Lanzarote och det är kul men va fan pallar inte göra klart det nu. Om ni vill höra mer klagande kan ni skicka ett personligt meddelande så meddelar jag er om allt jag har att klaga på! Tro mig det är mycket tyvärr. Önskar att jag faktiskt kunde vara lite mer positiv som min mamma ungefär hon ser allt från den ljusa sidan ska nog titta på henne och lära mig,ja min sju och dag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0