Höst väder.

Om man tittar ut genom fönstret just nu är det typ mörkt och klockan är kvart i fem och det regnar som det har gjort precis hela dagen. Man blir så glad och positivt inställd till livet på något sätt. Nej fy fan vad man styrs av vädret jag hatar regn och rusk. Men jag och Louise gjorde det bästa av sittuationen, eller iallafall jag. Och hängde inte läpp också åkte vi till ishallen och åkte skrillor. Åkte i sammanlagt  en kvart,det var kallt och tråkigt haha såg bara fram emot fikat vi hade med oss. Så idag kan man säga att vi har varit på Ishallen och fikat.

Nu har jag precis eller ja för ett tag sen varit och cyklat i regnet tyckte det var mycket givande haha nej jag skulle köpa kakao så att jag kunde baka mina älskade små bruna bollar ;D haha. Men vår fattiga affär här på raus hade tyvärr inte det i sortimentet så jag fick cykla upp till ättekulla och där hade dem det. Jag menar allt för att få choklad bollar ;D eller ja negerbullar som jag säger.

Nu ska jag gå och bada och sen ska jag laga mig lite mat lax,potatis och dillsås :) mums :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0