Grattis Emilia & Louise på födelsedagen.

idag vaknade man upp av en ur gullig mamma som sjöng vi gratulerar,awe. sen åt vi frukost tillsammans jag och lilla mammi :) sen var man ju tyvärr tvungen att gå i väg till skolan men det var ju som tur var inga vanliga lektioner idag utan vi hade tjejdag.så först fick vår "grupp" prata med sånna från ungdomsmotagningen. efter det hade vi en tipsrunda med frågor om typ kvinnor.sen kom johanna thydell författaren och snackade lite sen så skulle vi se linas kvällsbok men jag och louise pallade inte se den igen.så vi åkte till stan men innan vi gick så sa jag på skämt till louise tänk om vi vinner tipsrundan kul att vi inte är där då.och vem tror ni vinner tipsrundan? jo jag,louise och tre andra tjejer :) så nu har vi vars en bio biljett att hämta.synd att vi inte stanna kvar men men.när jag och louise var i stan så kunde vi typ inte bestämma oss för vart vi skulle fika men efter ett tag blev det ebbas: varm macka med ost och skina,MUMS!

nu sitter jag vid min brors nya dator en sak stör mig här är ingen mus men det kommer så småning om.och en sak är säker så fort jag får pengar ska jag också ta och köpa mig en egen dator ;D
Tack allihopa som har skickat gulliga grattis sms till mig och som kommit ihåg att säga grattis det värmer mer än vad ni tror :) nu måste jag tyvärr sätta igång och plugga forntiden prov i morgon men sen vid sex så ska vi ut och äta så det är ju skit samma att jag pluggar nu.  japps ha en bra dag för det ska ja ha! pussshej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0