do it well.

hallå ellllllller. sitter med salllads linda i skolan och nördar mig jette mycket. vi har jette trevligt med våra salladssamtal och sallads sånger. också dricker vi bluekeld björn bär inte blåbär utan björn bär alltså bär från björnen.nej vi dricker björnens bär. men iallfall nu ska jag vara lite mer serriös. har haft prov idag på hotellkedjorna och det gick åta helvete man skulle skriva lite av var hotell och det trodde inte jag så jag får vara glad om jag ens får ett g. men det fixar sig. Igår åt jag kebab tallrik och det var jette gott. också tog jag två hål i öronen i andra örat så nu har jag tre i hgöra och 2 i vänstra. det gjorde unt men vill man vara fin får man lida mycket pin sa han som gjordet det och det är så sant så. Nu måste jag sluta skriva för linda vill gå ner i källaren och vem vet vad som kan hända där inte jag iallafall PUSSSHEJ ALLA SALLADSBARN hälsar min alldelles egna LINDA :D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0