Det lukar.

Ja jag luktar fan typ svettköttfärs jag pallar inte.Bara för att jag har varit inne i vår matsal och ätit soppa som jag tog en tugga av sen hade jag och louise knäckebröds tävling satsade på att vi kunde äta minst 10 st. Men när jag ätit 6 och louise 7 så fick det räcka kände mig ganska illamående faktiskt. Hoppas iallafall att man kan hålla sig till eftermiddag nu innan men man blir hungrig igen.Också var det ju måltidens dag och då fick man äppelkaka i matan det var nog det godaste jag har ätit i matan på väldigt länge..

I dag gick redovisningen som var ett rollspel skit bra och det var faktiskt till och med kul tyckte jag iallafall. Nu har vi lunch och vi sitter här och lökar fast jag sitter i min ensamhemt i andra sidan av klassrummet eftersom jag ville lyssna på musik och det finns en enda jävla dator med ljud ganska fattigt om jag får säga min mening. Och jag pallar inte vår skola överhuvudtaget den är typ fattig med fattig mat osv. Men man får väl stå ut jag menar vad ska man göra? Typ klaga ÄNNU mera.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0