arbetsmiljö & säkerhet.

japps det har vi nu i skolan.jag och louise fick typ det tråkigaste ämnet men jag menar man får ju göra det bästa av situtionen.men det känns så jävla onödigt att sitta här i skolan till ett,dessutom utan lärare så man kan göra vad man vill.då tänker ni varför går hon inte hem? jo för att vi ska samlas klockan ett och då måste man antagligen vara här pallar inte deras huen.jag vill bara att jag & louise ska åka till grafitti och äta en baugette med rostbiff,remouladsås och rostadlök <3 men hon tvekar lite men jag vet att hon vill :)

igår hade jag kalas och det var faktiskt trevligt,både johannes & louise var där och det var ju tur :) så jag,johannes,louise och min bror satt och snackade hela tiden haha för jävla kul faktiskt.idag efter skolan så ska jag och louise handla en helvetes massa mad! och förbereda inför morgondagen som jag längtar :D

nu kom vår snälla lärare och sa att vi fick lov att jobba hemma,yeeeeeeees ;D nu ska jag få äta min älskade baugette! vi synes pussshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0