Äntligen höstlov.

I torsdags klippte jag mitt hår ännu kortare och det blev snyggt,är rikgit nöjd med frillan. Tack så mycket jenni :)
Efter att jag hade klippt mig träffade jag Johanna i stan eller ja hon hoppade på bussen jag satt på också åkte vi till väla. Köpte en ny laddare eftersom typ den har gått upp i rök pallar inte att jag fick betala 150 kr när den säkert ligger här någonstans hemma, men frågan är bara vart? Vi har typ letat överallt. Köpte även en tröja och fick äta min älskade rostbiff baugette och gott var det. Jag och johanna hade det jätte trevligt men blev tyvärr utslängda från väla kanske för att dem stängde men jag vet inte riktigt säkert haha.

I går efter skolan skulle jag och mamma gå i stan för att köpa present till Johanna, och det gjorde vi ;D Köpte mig även en super snygg väst. När vi kom hem åt vi tacos,mums! Sen fixade jag mig och gick till Louise där hon redan hade börjat utan mig haha. Bara vi två förfestade hemma hos henne och det var kul som vanligt. Sen tog vi bussen till stan och sedan båten över till vårt kära grandland för att gå in på Retro. Det var kul jag menar det blir ju inte roligare än vad man gör det till ;)

Idag ska jag bara ta det lungt och lämna present till Johanna eftersom hon fyller år. Grattis snygging

image64

jag & älskling på retruuu ;D ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0