And it breaks my heart.

Tisdag är det idag japppppps. Innebär att jag kommer sitta bänkad vid teven mellan 20:00 - 22:00. Först är det Ugly Betty sen Desperate Housewives, yess me love. Idag har det vatt ännu en skit dag, först skola med två lektioner lönt. Sen har jag inte gjort något vettigt alls mer än att jaf såg på Prison Break som min kära mor hade spelat in till mig eftersom jag var dödstrött igår och inte orkade titta på det. Tycker det är bra men typ helt jävla sjukt vad är det för fängelse man blir ju rädd eller iallafall jag haha.

Varför är den stora frågan idag mer kommer jag inte avslöja för mitt eget bästa.
Jag ser fram emot i övermorgon och sjävklart fredagen. Vill typ lägga mig i idé tills på torsdag nu haha.

Torsdag: va med johanna, bli klippt av jenni :) sen väla.
Fredag: HÖSTLOV,festa med dem bästa ;D

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0