1408.

Såg den filmen idag på bio med Lullu. Den var väl bra väldigt märkligt men fick rett ut efteråt varför det var som det var. Har ju sett både sämre och bättre filmer så den får 5 döskallar ;) haha. Där fick jag till det,ni som har sett filmen förstår exakt vad jag menar.

I går kväll när jag borstade tänderna fick jag panik jag hittade tre svarta prickar på tre olika tänder. Och trodde självklart att det var hål och tänkte shit nu får jag borra skit mycket i morgon. Så idag när jag var hos tandläkaren var jag tvungen att fråga vad det var men det var inte ett hål utan det var typ missfärgningar? haha fattar inte. Men nu vet jag hur hål ser ut. Iallafall på mina tänder, då går det som ett kors också är det helt svart. Det gjorde sjukt ont att borra eller inte ont men det var obehagligt, kanske för att jag inte hade bedövning men palla? nej tack!
Efter tandläkarbesöket gick jag och louise istan i hopp om att få insperation till vad vi ska klä ut oss till på lördag och det fick vi. Så nu är det fixat och klart,vet exakt hur jag ska se ut och behöver inte oroa mig mer över det,bra.
Jag hoppas jag gjorde rätt idag som inte gick dit? Men det kanske hade varit bra för mig ändå? Nej jag klarar mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0