You´re still the one.

FREDAG idag ;D wiho...

Vad händer då en fredag som denna? Jo först blir det Idol med fockis ♥. Sen blir det antagligen fest med min favorit Louise Möller som har mycket humörsvägningar. Ibland vågar jag inte fråga henne något och inte ens säga ett ljud för man vet aldrig om hon kommer att vara trevlig tillbaka eller bara snäsa åt en. Men nu ska ni ju inte tro att denna damen bara har dåliga sidor för det har hon verkligen inte. När hon är glad är hon världens bästa människa.

Vi ska bege oss till bonnahålan Åstorp idag igen,men på något sätt gillar jag att festa där ändå? Alla är så snälla och trevliga och ofördomsfulla. Om man nu kan säga så? Ja iallafall..

Idag i skolan så labbade vi på Naturkunskapen men snillena Louise och Emilia fixade det galant. Förutom att jag blir irriterad när louise packar på mig sånna uppgifter hon inte vågar göra så ska jag våga och om jag gnäller säger hon bara till mig skärpa mig haha. Jag menar jag vill ju inte stå för att det gör i sönder eller att det går fel. Men det vill antgaligen inte hon heller. Efter naturkunskapen var det projekt och företagande som stod på schemat. Fixade det sista på projektet och det blev kanon.

Ha en trevlig kväll allihopa för det ska jag ha hoppas jag verkligen. Spelade yatzy med mamma innan och då sa jag om jag får yatzy nu så får jag en lyckad kväll och vad tror ni händer då? Jooo, jag får yatzy.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0